Prislista för Heldress

Storlek 50, 60, 70, 80, 90 cl - 600 kr
Storlek 100, 110, 120, 130, 140 cl - 900 kr
Storlek 150, 160, 170, 180, 190 cl - 1150 kr

(inkl fodrad luva, luv-snöre, snörstopp, fickor, dragkedja ända upp på luvan, mudd i ärm samt ben)
Välj storlek utifrån helkroppslängden, behöver du extra smal/bred, fyll i det i beställningen.

Stort namn - 40 kr/bokstav
Broderat namn - 25 kr/bokstav

Fraktas med Posten (spårbart) om inget annat önskas, 1-2 fraktdagar - 90 kr för en dress - 120 kr för två dressar.

Betalning skall ske innan beställning påbölrjas, vid undantag går det bra att kontakta mig.

Uppdaterad 11.12.14


OBS För tillfället tar jag inte emot några beställningar på heldressar

Fyll i nedanstående önskemål & maila till [email protected]
(Mailet är inte bindande, din beställning bekräftas först efter överänskommelse via mail.)

Namn & adress:
Telefonnummer:
Datum för leverans:

Storlek (barn 50-164 cl, vuxen XS-XXL):
Helkroppslängd:
Omkrets runt det bredaste stället:
Ex byst, midja, stuss

Färger
Dress:
Mudd:
Dragkedja:
För dragkedja ända upp på luvan kan jag endast erbjuda färgerna svart/vitt
Luv-snöre:
Fodrad luva:
Snyggt i samma material/färg som i texten

Tryck
Text:
Färg:
Placering:

Övriga önskemål:






Kommentarer
Postat av: madeleine figaro

hej hej skulle gärna vilja ha en heldress från dig såg en du redan gjort en som jag gillade skarpt nr 13-0020 med texten HUGO jag vill istället ha texten MILO samma färger. Milo är en pojke på 3 år så strl 98 tänkte jag mig. mvh madde

2011-10-26 @ 16:04:06
Postat av: Ann Malmros

jag vill verkligen beställa en "one piece" i cerise med vit text = LOUISE. Storlek 158



Funkar det och kommer den i december? Kostnad? Vill ha den i god tid innan jul...



Tusen tack på förhand!



Mvh Ann Malmros

2011-11-02 @ 17:17:03
Postat av: camilla

hej jeg vil gerne bestille 3 "onepiece" dragter men sender du til danmark? og hvad skal du vide for at kunne lave dem. jeg er en meget lille voksen på 145cm men vil gerne have en dame model med lidt former. så har jeg en søn på 128cm og en på 115cm. mvh camilla fra danmark jeg ønsker gerne svar på mail.

2012-02-25 @ 10:48:49
Postat av: heidi

hej. Jag skulle vilja ha en heldress från dig såg en du redan gjort, som jag gillade, den med texten HUGO jag vill istället ha texten NOAH, dressen svart och texten i buteljgrön i stl 90.

MVH: Heidi

2012-10-12 @ 16:35:20
URL: http://www.heidigrundsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0