Extensions



Jag fäster även extensions
.

Använder mig utav två olika metoder; weaving (en hårträns sys på en horisontell inbakad fläta utav ditt eget hår) eller keratinvax (nagelslingor smälts på slingor av ditt egna hår). Hur länge det håller beror på hur håret sköts samt hur snabbt ditt eget hår växer.

För mer info samt priser, kontakta mig.



Fotona nedan visar en kund som jag fäste 150 st nagelslingor,
varav 35 st bruna & resterande olika nyanser av blond.


Denna tjej hade med sig eget hår, 100 st slingor & hela 70 cm långt från början,
tog dock en del på längden när jag klippte in håret.



(Jag har ingen utbildning i detta men har sysslat med det i närmare 5 år.)

Kommentarer
Postat av: Denise

Du kanske får göra på mig ändå, fast blir i slutet av maj månad :)

Mitt egna hår är så förstört så måste vila håret lite =)



Du är jätte duktigt =)

2011-02-04 @ 00:08:16
URL: http://iiamuniique.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0